Friday, March 2, 2012

mcam2 yg terjadi ..

salam =)

da seminggu kod aq rase ta happy .
dari hari ahad kod .

okeh . aq story one by one .
firstly . arie ahad .
hari yg rse tsgat la pahit ,
aq gadoh gan boyfie aq kat tman depan bpmall .
ya allah . aku takot sangat time tuh ,
tuhan j yg tw .
sebb ap aku gadoh tu biarlah rasie .
pastu aku gadoh lak gan dak2 area tmpat aku . aku ta tw la .
aku cume tnye j ta pasal2 aku terlibat skali .
aku ta pahm seyh .
hm lagi 1 , aku kne tgor gan org yg aku rapat sbb aku kuar ta betdong ,
aku rase malu ngn geram ,
yelakan , na btudung tu biarlah rele .
ta salah kod dy tegor aku , tp ta tw knp , aku memg tacing gler .
bberape hari nie kan , aku rase ta tenag .
hm myb sebb aku da byak wt jahat ,
aku da lupe kan Dia .
aku da jauh kan diri dari Dia ,
Ya Allah ,
ampunkan lah dose hamba mu ini .
hm aku rase macam aku tade kawan .
cm aku tade sesape .
cm aku sorg2 .
knp mcm tu .
mane kawan2 aku ??

No comments:

Post a Comment